Translate

18 Ağustos 2014 Pazartesi

BELKİ BİR ''İYİ GECELER '' DERSİN !!!

Ben en çok gecelerden umutluyum, belki bir 'iyi geceler' dersin...Aklına gelirim, üzülürsün, özlersin... Belki bir sesimi duymak istersin, nasıl olduğumu merak edersin...Çünkü en çok böyle gecelerde konuştuk seninle, telefonda sabahladık, bazen uyuyakaldık... Biz seninle hatta böyle bir gecede sevgili olmaya karar verdik. Ve yine böyle bir gecede ayrıldık...Ben hala uyumadım. Belki okursun bunları, hatırlarsın, ağlarsın...
Senden uzakta bir yerde, hala senin yokluğuna sarılıp uyumaya çalışan bir adam olduğunu anlarsın... Kim bilir belki de bir iyi geceler mesajı atmak istersin. Demesen de canın sagolsun, her şeye rağmen senin günün de gecen de iyi geçsin. Sen iyi ol, mutlu ol, huzurlu ol o da yeter bana.
Ben seni sensiz sevmeye de alıştım nasılsa... E.KILIÇ

Hiç yorum yok: