Translate

12 Kasım 2014 Çarşamba

BEN SENİ ÇOK SEVDİM !!!

Ben seni çok sevdim...
Ince, uzun parmaklarınla doldurdum parmaklarımın arasındaki boşluğu. Uğrunda ölemeyecek kadar çok sevdim seni. Çünkü seninle yaşayabilme ihtimalini seçtim. Mutlulukla geçen bir ömrün son nefesinde seninle olmayı, yanında ölmeyi istedim. Yüreğimin en kuytu yerlerinde sakladım seni. Sardım, sarmaladım... Bazı zamanlar özleyerek sevdim seni, bazen ağlayarak... Keşke tanımasaydım demiyorum seni. Iyi ki tanıdım, sevdim...
Her barışmanın ardından öyle güzel ...ve içten sarıldın ki bana; senin küsmelerini bile sevdim...
Her şeyini sevdiğim gibi...
Şu an çektiğim acının bir zamanlar verdiğin mutluluğun yanında lafı bile olmaz. Bu yüzden hala minnettarım sana...
Eksik olma...

Bitti...
Her güzel şey gibi bitti. Bitmesini istemediğim her şey gibi bitti. Ara sıra beni darmadağın etmeye yetecek birkaç hatıra kaldı bende. Bir de hiç iyileşmeyecek sandığım o derin yaranın izi...
O zamanlar da söylemiştim sana, sonradan da çok söyledim. Hala da söylüyorum.
Bitmesine bitti de,
Ben seni çok sevdim... E.KILIÇ

Hiç yorum yok: