Translate

25 Aralık 2014 Perşembe

SAHİ HİÇ CANIN YANMADI MI ?



Neye üzülüyorum biliyor musun?
Bir zamanlar sesimi duymadan uyuyamadığını söylerken, şimdi bir mesaj atmaya bile üşeniyorsun.Sanki hiç sarılıp uyumadın,sanki hiç omzuma yaslanıp ağlamadın.Dua ette değsin bana bunca yaşattığın şeye.Dua ette her şey yolunda gitsin ve bir daha ağlama.Çünkü bir daha başını koyup ağlayamayacaksın bu omuzda.Sahi hiç mi canın yanmadı,özlediğin olmadı mı ? Bir kere bile mi sesimi duymak istemedin.Ben senin bir güşüşüne muhtaçken sen kimleri mutlu ettin.Bu kadar sessiz kalmaya nasıl elverdi için.Yazık... Yazık...Sana ne diyebilirim ki başka.İçimde sana karşi hissettiğim iyi kötü herşeyi bitirdin.Biliyor musun kızamıyorum bile sana,nefret edemiyorum,kin tutamıyorum.Tüm bunlara rağmen seni sevmekte gelmiyor içimden...
Mutluymuşsun, üzülmüşsün, pişmanmışsın... Bu saatten sonra ne hissettiğinin hiçbir önemi yok. Umrumda bile değil aslında.Hakkın neyse onu yaşa... (K.T)

Hiç yorum yok: