Translate

27 Şubat 2014 Perşembe

KALBİME '' SEVME '' DİYEMİYORUM !!!

Bazı zamanlar oluyor arayacağını hissediyorum... Telefonu alıp elime saatlerce bekliyorum. Ne kimseyle görüşüyorum, ne de bir an olsun kapatabiliyorum. Ararsan eğer o an cevap verebilmeliyim sana, sesinin sıcaklığını duymaya gerçekten ihtiyacım var çünkü. Ben her gün bekliyorum,
Ve sen hiç aramıyorsun...
Hala aramanı bekleyerek hayatımın en aptalca şeyini yaptığımın farkındayım. Üstelik aramayaca...ğını da biliyorum. Bu çok saçma... Ama bu konuda kendime bir türlü engel olamıyorum. Ne yüreğimden çıkıyorsun, ne de aklımdan...
Kalbime 'sevme' diyemiyorum.
Beynime 'düşünme' diyemiyorum!
Birinin seni sevmediğini bile bile onu sevmek nasıl bir şey biliyor musun?
Olmayacak dua benimki; ama olsun.
Yine de 'amin'...

Hiç yorum yok: