Translate

3 Ocak 2014 Cuma

İÇ DÖKÜMÜM !!!

sorunsuz düşlerim oldu şu fani dünyada kısa vadeli uzun kahkahalar attım...attırdım...yara alana kadar mutluluk yaşattım..yara aldım kanatmaya başladım..hırsım inadım bencilliğim beni aştı ve olmadığından çok kanattım...yaktım yıktım sevildim sildim...sevdim sildimm..sevilmedim sildim..
acılar yaşattı bu vakte kadar bedenimi.sonsuz sevgi yok derken zamansızca tattım en acı aşkı...aşkı tatmak mı tattırmak mı acı...zarar gelmesin diye insanlardan kaçmak mı..
işte ben taşınmayacak yükün altına attım körpe kalbimi..özürü yok affı yok..mahkum oldum...gözlerimin önünde kurduğum gerçek dünyama hayal gibi baktım...sahibiyken yabancıya cıktım...belki öldürdüm ama çok savaştım...belki umursamazlığa vurdum ama çok yandım...gözler kelimelerin tükendiği yerde bütüünnn dillerde anlasan da anlamasanda bilsende bilmesende anlatır yürektekiileri derdim gözlerimide susturmak zorunda kaldım...şimdi pişmanlıklarımla kendimi mahkum ettim mutsuzluğa...en büyük kahkahalar bile yalanmış istenilen beden dışında...yanındayken küçük bir tebessüm bedelken tüm dünyaya...yıkıcı sevgilerim oldu,hırçın bakışlarım..ne teslim oldum ne boyun eğdim..sevdim demeyi kendime yediremedim..belki sevmeyi ben hiç bilemedim.ters konuştum düze vurdum ıyı nıyetlı çabalarım oldu yanlışa çekildim...bu zaman diliminde şunu daha iyi gördüm...ben severken bencil sevdirirken köle olacak kadar tapanlardanım...

Hiç yorum yok: