Translate

20 Ocak 2014 Pazartesi

VE BEN GÖZÜMÜ DAHİ KIRPMADAN SEVDİM SENİ !!!

Seninle birlikteyken yaşadığım o en güzel anılar, senden sonra ızdıraptan başka bir şey vermedi bana.Meğer ne çok sevmişim seni... 
Aslında o kadar da mutsuz bir ilişkimiz yoktu. Çok mutlu olduğumuz zamanlarımız da oldu bizim, huzurla uyuduğumuz gecelerimiz de... Ne çok hayallerimiz vardı oysa... Gideceğimiz onca yer, izleyeceğimiz onca film, dinleyeceğimiz onca şarkı... Birlikte yapabileceğimiz çok şey vardı bizim. En güzeli de küçük bir kız çocuğunun anne babası olmak... Ne kadar da masum ve ne kadar da birbirimize daha sıkı sarılmamız için güzel bir neden öyle değil m?
Ama olmadı...Yaşadığımız onca şeyin koca bir zaman kaybından ibaret olması ne acı...Bir gün biteceğini biliyordum...Seni severken kota koyamıyordum yüreğime, çünkü sana olan sevgimin bir sınırı yoktu. Bir gün içimdeki çocuğun elini bırakıp gideceğini ve onu yalnızlığa terkedeceğini biliyordum. Buna rağmen seni yine de sevmek bile bile intihar etmek demekti.
Ve ben gözümü bile kırpmadan sevdim seni!!!

Hiç yorum yok: