Translate

27 Mart 2014 Perşembe

ARTIK NE OLACAKSA OLSUN

Meğer seni ne çok büyütmüşüm gözümde…
Oysa sen de herkes gibiymişsin, geç anladım…
Seninle yaşlanmayı istemek ne büyük bir aptallıkmış. Ama aptallığımı aşkıma ver. Seni çok seviyor olmasaydım eğer; gelmeyeceğini bile bile ‘belki bir gün…’ diyip bekler miydim hiç? Ağlar mıydım kendimden bile utanarak, gizli saklı… Sesini dinler miydim gizli numaralardan, saklar mıydım senden kalan saçma sapan eşyaları? Seni böyle sevdiğim için nefret ediyorum kendimden!
Sevmek ne tuhaf şey böyle?
Mutluluğumun kaynağı da sensin, acımın sebebi de… Burnumun direği sızlıyor seni düşündükçe, üzülüyorum. Oysa ne güzel hayallerim vardı... Ne çok dua etmiştim birlikte yaşamak, birlikte yaşlanmak, birlikte ölmek için. Her şeyin en güzelini seninle yapmak için ne kadar hevesliydim oysa.Şimdi bütün heveslerim kursağımda kör bir düğüm, bütün duygularım yaralı..
Hayattan hiçbir beklentim yok artık…Seni bekledim de ne oldu sanki?
İster dünya yıkılsın bu saatten sonra, isterse kıyamet kopsun.
Artık ne olacaksa olsun…Olsun…
En güzel duygularıma, hayallerime, bütün iyi niyetlerime öyle güzel tecavüz ettin ki helal olsun…
Olsun…Bir piç gibi sahipsiz bırakışın bana ders, gidişinin sessiz çığlığı kulağıma küpe olsun.
Olsun!
Canın sağ olsun…
 EZGİN KILIÇ

Hiç yorum yok: