Translate

27 Mart 2014 Perşembe

VE HALA KISKANIYORUM SENİ...

Biz ayrıldıktan sonra her şey yoluna girdi mi bir çırpıda?
Halloldu mu bütün sorunların?
Son buldu mu kaygıların, telaşın?
Değdi mi?
Sensizliğe alışmaya başladığımı hissettiğim anda öğrendim hayatında yeni biri olduğunu. Bir kere daha yandı canım…
Sanki daha önce hiç ayrılmadık seninle ve ilk kez gidiyorsun benden . Ve ben aynı kalp ağrısıyla ikinci kez yüzleşiyorum, ne acı… Aradan geçen zamana rağmen hala ilk günün verdiği acıyla incitebildiğine göre beni, sana hala aşığım. Hala seviyorum seni, hala kurtulmuş değilim.Ve hala kıskanıyorum…
Benden başkasını görmeyen gözlerin şimdi başka birine bakıyor…
En güzel gülümseyişini başka bir adamın yanağına konduruyorsun. Kokun başka bir kokuya karışıyor. Ellerin onun avcunda, omuz çukurunda huzuru düşleyen baş benim değil…
Bu benim hayalim değil!
Bu hayat benim değil!

Şimdi göğsüne yattığın adamın gözlerine bak ve biraz benden bahset ona.
De ki;
Onun hayatından çok büyük bir ‘alıntı’ yaptın… Ezgin KILIÇ

Hiç yorum yok: