Translate

19 Mart 2014 Çarşamba

ÖLEN SEVGİLİYE MEKTUP...

En guzeL hikayeme
Hayatima anLam katan sen
Simdi orda oyLece uyuyorsun
Sanki ben yanindaymisim gibi
Soguk odanin icindeki sicak bi nefesim sadece suanda
Bedenim biraz endiseLi
YiLLarca o sariLdigi sicakLigi ariyor yaninda
Hissediyorum
Ama yanina geLmeden once satirLarimi yazmak istiyorum
Bugune kadar hic dusundunmu biLmiyorum
Bensiz ne yaparsin?
CocukLar ne yapar?
ALiskanLikLarini birakabiLirmi insan?
Bunca yiL icine cektigin duman oLdum ben sende
Her nefeste sana ait oLdum
Kimi zaman tukettim seni ama
MutLu ettim yinede
YiLLarimi, ruhumu, kaLbimi, bedenimi..
Herseyimi sana adadim
Insan yoLLari dusunur
O ruh oLmadan
O bedenin yerine yatagin soguk tarafina sariLarak UyuyabiLir mi?
Ask insanin canini nedenini yakabiLirki yokLugumda?
SoyLesene sevgiLim
Bensiz yapabiLirmisin?
Her sabah uyandiginda bensiz bi gune merhaba DiyebiLirmisin?
Bana sariLmayinca
DoLabimi acip eLbiseLerimi kokLarmisin?
Benmisim gibi
Sikica, hic birakmadan sariLirmisin onLarada?
KaLvaLtini oraya kenara hazirLarken
Mutfaktaki tatLi sohbetLerimizi animsarmisin?
Kapidan cikarken sen
Ben oLmayacagim o kapinin ardinda
Hic bunu hissettin mi?
MerdivenLeri daha direncsiz iniceksin
Evde artik benim ayak sesLerim yankiLanmayacak
KaranLik bir ev kaLacak ardimda
Sen sahiLde yurudukten sonra
Dondurmani yaLniz yiyeceksin
Aman fazLa yeme hasta oLursun diye bir ses
YankiLanacak beLki kuLakLarinda
Ama sadece bir tini
Ben icindeyim ordan soyLeyecegim sana
Yani sen oyLe hissediceksin
Deniz hafiften esecek
Icin usuyecek biraz
Bir ruh yanindami diye dusunecek misin?
Acaba yine sirtimi sivazLiyor diye dusunecek misin?
Bazen aLisverise cikacaksin
Carsi, pazar geziceksin
AyakLarin agriyincaya kadar
Acaba bunu sirf benLe yapardin diye mi yapacaksin?
Bir suru sey aLacaksin eve
CocukLar geLince onLara hazirLarim diyeceksin
YemekLerin kokusunu duyacaksin beLkide o an
Bir ahh cekeceksin icinden
Geri donerken
Her banka ...
Eve geLdiginde..
KaranLik hosgeLdin dediginde
Benim guLusum akLina geLecek
AgLayacakmisin?
AgLadikca beni hatirLayacakmisin?
Ne cok agLardim dimi?
Kimi zaman kizardin bana
CogunLukLada sen agLatirdin asLinda
Bir gun bende agLatacakmiyim seni?
Ama, hayir sen agLama
GuLusLerini oyLe seviyorum ki
OnLarda hayat buLuyorum ben
Sakin unutma
Bazen yuksek mahaLLeye cikacaksin
Sehri ordan izLerken
MutLaka iLk yiLLarimiz geLcektir akLina
Cok eskiLer
Bazen animsamakta gucLuk cekeceksin
FotorafLarimida aLirmisin oraya giderken?
OnLarda bakarmisin gozLerime?
HatirLarsin ama dimi
Uzak bi kentten nasi hayatina girdigimi?
GuLumsermisin benim icin?
Ne kadar guzeLdi yanina geLdigim o iLk yiL
Bir dakika biLe sensiz oLamiyordum
Bir yiLin acisini cikartircasina
SariLirdim hep sana
Seni seviyorum demek senLe o kadar guzeLdiki
Vede senden duymak
GozLerime bakarak soyLersin hep
Yine soyLermisin sevgiLim..?
Gokyuzunden izLiyorum ben seni
Bana bak
BuLutLarda gozLerim sakLi
Hadi yine soyLe
SoyLersin dimi?
AgLarsin biLiyorum
Bende agLayacagim seninLe
YagmurLar yagacak sakakLarina
Benim gozyasLarim onLar siLme oLurmu?
Birak suzuLsunLer ozgurce...
AksamLari teLevizyon izLerken
Ara sira gozLerin takiLirmi yanindaki cerceveye
O geLinLigi tasirken
ELimi sen tutuyordun..
YiLLar sonra yine sen vardin benim yanimda
HaLa sana aitim ben askim
Senden baskasini boye sevmedimki ben
Son nefesime kadar seninLeyim diye
Soz verdim ben sana
oLesiye sevdim
Hissediceksin bunu icinde..
Yatagina yaticaksin
Birgun daha geride kaLdi sevgiLim
SoLuyacagin nefesLerin var senin
Bitsinde senin yanina geLiyim diyecekmisin?
Yine beni cagiracakmisin yanina?
Opecekmisin dudakLarimdan?
Hayir, ama sakin agLama
YasLarLa isLanmasin dudakLArin
Ben opucukLerimLe nemLendirecegim az sonra..
Saniyormusunki seni yaLniz birakirim
Hem usursun beLki
SUsarsin geceLeri
GozLerini kapayacaksin
Hani bazi geceLer
Oturur seni izLerim ya ben
AkLina geLecek mi o anLar?
GozLerini actiginda beni arayacakmisin
Odanin icinde?
Icin burkuLacak mi?
en karanLiktan korkmazsin
Ama, ben sensiz geceLerde hep korkarim
Bazen buradada korkuyorum askim
Toprak cok soguk
Ici cok karanLik
BunLari dusunecekmisin?
Ama, sen uzuLme
Ben sevginLe isitiyorum ruhumu..
Hem benim artik ekLerim yok biLiyomusun
Ben sadece bi ruhum

BekLiyorum seni sevgiLim
GozLerini yarin sbah actiginda
KanatLarini getirmis oLacagim
Omrume omur katan
GuLusLerim oLan
Ask katan
YiLLarca mutLuLugum oLan erkege
Ufak bi hediye
HosgeLdin sonsuzLuga
Benim diyarima..
Iste artik hic ayriLmayacagiz sevgiLim
Yine hissedebiLiyorsun dimi eLLerimi?
Bitse biLe hayat
oLum gibi sev beni
O kadarda soguk geLmiyor artik bu keLime
MutLusun goruyorum gozLerimLe
Bende seni cok ozLedim askim
en cokta sana sariLip seni cok seviyorum demeyi
Bu kez sormayacagim sende soyLiyecekmisin diye?
Cunki yine duyuyorum o keLimeLeri
Seni seviyorum deyisLerini
Seni cok seviyorum sevgiLim

SON NEFESIMDE BILE YANIMDA OL SEVGILIM !!

Hiç yorum yok: